ДОДАТОК K
ДО МІЖНАРОДНОГО СПОРТИВНОГО КОДЕКСУ
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ
У МІЖНАРОДНИХ ІСТОРИЧНИХ ЗМАГАННЯХ
1. ПРИНЦИПИ ТА СКОРОЧЕННЯ
1.1. FIA створив правила в Додатку K, для того щоб історичні автомобілі могли використовуватися у змаганнях згідно з набором правил у яких дотримуються характеристики їх періоду випуску, і щоб запобігти змінам в їх продуктивності і поведінці, які можуть виникнути у зв'язку із застосуванням сучасних технологій. Історичне змагання є не просто формулою, завдяки якій можна здобути ще один трофей, це дисципліна, в якій одним з принципових компонентів
є глибока відданість до своїх машин і історії. Історичний автомобільний спорт дозволяє активно відзначати історію автомобіля.
1.2. Цей Додаток K поширюється на автомобілі, які або є оригінальними автомобілями для змагань, або автомобілями, виготовленими у точній відповідності до моделей з історичних міжнародних змагань які повністю відповідають міжнародним правилам відповідної епохи.
Єдиними допустимими відхиленнями від специфікацій відповідного періоду є лише відхилення, дозволені у Додатку К.
Автомобілі без історії участі у міжнародних змаганнях, але які брали участь у таких історичних подіях як національний чемпіонат або інших значних змаганнях з статусом, прирівняним до національного чемпіонату, також підлягають цьому Додатку К.
Якщо модель не брала участі у міжнародних історичних перегонах протягом відповідного періоду,
ІТП (Історичний Технічний Паспорт) автомобіля має бути представлений СКІА (Спортивна Комісія Історичних Автомобілів) з доказами від НСФ, що модель має історію участі у історичних змаганнях національного значення.
1.3. Цей Додаток К обов'язковий для дотримання в усіх міжнародних змаганнях для історичних автомобілів і настійно рекомендується для будь-якого іншого історичного змагання.
1.4. Всесвітня Рада з Автомобільного Спорту FIA висловила свою повну підтримку дотриманню цих принципів щодо усіх учасників змагань і автомобілів у спорті історичних автомобілів, щоб змагатися у всьому світі за спільними стандартами і спільними правилами.
1.5. Більш детальна інформація доступна на WEB сайті www.FIA.com .
1.6. Скорочення.
Повна назва
ІТП – Історичний Технічний Паспорт.
ІАІО – Ідентифікатор Автомобіля за Історичними Ознаками
СКІА – Спортивна Комісія Історичних Автомобілів FIA
БДІА – База Даних Історичних Автомобілів FIA
Омологація – Омологаційна Карта і Ідентифікаційна Карта, затверджена FIA.
Вчора: | 3 |
За цей тиждень: | 3 |
За попередній тиждень: | 96 |
У цьому місяці: | 12 |
За попередній місяць: | 79 |
Всього: | 41304 |